لوله بدون درز استیل  و لوله درزدار (لوله جوشی یا لوله درز جوش)، هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. در لوله بدون درز ، هرچقدر قطر دیواره لوله بیشتر باشد مقرون به صرفه تر و کاربردی تر است، در حالی که هر چقدر قطر دیواره بیرونی لوله کمتر باشد گرانتر می شود. معمولا دقت به کار رفته در تولید لوله بدون درز پایین تر از لوله درزدار است به مشتریان خود طیف وسیعی ازانواع لوله بدون درز استیل را ارائه می دهد.

لوله بدون درز استیل

لوله های بدون درز از موادی ساخته شده که باعث دوام و استحکام کششی و مقاومت بالای آن می شود. این نوع لوله ها  عمر بسیار مفید، انعطاف پذیری بسیار بالا وکارایی طولانی مدت دارند. با توجه به ویژگی های عالی این نوع لوله ها این امر ثابت شده است که یک راه حل مقرون به صرفه در توسعه محصولات صنعتی است.

لوله بدون درز استیل به دلیل اینکه ضد زنگ نیز است  توسط بسیاری از افراد ترجیح داده می شوند زیرا نگهداری آن ها آسان و مقاوم به اکسیداسیون هستند. بیشترین کاربرد لوله های تیوپی درزمینه تسویه روغن های صنعتی مواد شمیایی به صورت مایع و ساخت چیلر و مبدلها دارد.

 

مرجع :

http://sanatpipe.com/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%84/